Kutatási adatlap

Családi borászatok stratégiai orientációja - Családi Vállalkozás Kutatási Program

A kutatás leírása

A kutatás célja a hazai családi vállalatok céljainak kialakítását befolyásoló motivációk és folyamatok feltárása és megértése. Arra kerestük a választ, hogy céljaik és a hosszútávú sikeresség, fenntarthatóság, milyen összefüggést mutat. A kutatási program vezetője Dr. Radácsi László.

Időtartam

2020 - 2022

Források

  • OTKA, NKFI

Kutatásvezető

  • Heidrich Balázs
    2020. január 1 -

Kutatás résztvevői

Heidrich Balázs
Vajdovich Nóra

Résztvevő BGE szervezeti egységek

  • PSZK

Külső partner intézmények

  • Nincsenek külső partnerek a kutatásban

Tárgyszavak
családi vállalkozás
utódlás
interjú
esettanulmány
KKV
borászat
Tudományterületek
Gazdaságtudomány
Vállalkozáskutatás

Eredmények

publikáció, tananyag