Kutatási adatlap

A használtruha-piac jelenlegi trendjei

A kutatás leírása

A kutatás célja annak elemzése, hogyan változtak meg a használt ruhák vásárlási preferenciái, és ez hogyan alakította át a piaci viszonyokat Magyarországon. A kutatás a piaci keresleti-kínálati viszonyokra, vásárlási szokásokra, az értékesítők marketingkommunikációjának elemzésére fókuszál.

Időtartam

2024 - 2024

Források

Kutatásvezető

  • Kovács András
    2024. január 1 -

Kutatás résztvevői

Papp Vanda
Veres István
Várnai Ibolya

Résztvevő BGE szervezeti egységek

  • KVIK

Külső partner intézmények

  • Nincsenek külső partnerek a kutatásban

Tárgyszavak
vásárlás
marketingkommunikáció
használt ruha
Tudományterületek
Közgazdaságtudományok
Digitalizáció és üzleti folyamatok innovációja
Fenntarthatóság

Eredmények

publikáció, konferencia előadás
használt ruha piac vállalatai, fenntarthatóságban érintett civil/nonproit szervezetek