Kutatási adatlap

Alternatív módszertan (új technológia és új módszertan) hatása a motivációra, a tanulói önállóságra, a csoportdinamikára és az eredményességre a nyelvoktatásban

A kutatás leírása

A kutatás célja, hogy feltárja az innovatív nyelvoktatási módszertan hatását a motivációra, a tanulói önállóságra, a csoportdinamikára és az eredményességre, ill. annak lehetséges összefüggését a tanulási folyamat egyéb tényezőivel. A kutatás pedagógiai célja  az oktatás hatékonyságának növelése.

Időtartam

2015.április - 2017. március

Források

  • Kiválósági támogatás 2015
  • Kiválósági támogatás 2016

Kutatásvezető

  • Kovátsné Loch Ágnes
    2015. április 1 -
    2017. március 1

Kutatás résztvevői

Fodor Sándorné
Hidasi Judit
Jármai Erzsébet
Katona Zsuzsanna
Kétyi András
Magyar Gézáné
Pál Ágnes
Radványi Marcell
Sándor Eszter
Sato Noriko
Székács Anna
Szénich Alexandra
Szirtesné Kiss Ágnes
Szokács Kinga
Török Judit
Asztalos Réka
Chandler, Nick
Bánhegyi Mátyás
Nagy Judit

Résztvevő BGE szervezeti egységek

  • GKZ
  • KKK
  • KVIK
  • PSZK

Külső partner intézmények

  • Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Tárgyszavak
alternatív módszertan
nyelvoktatás
Tudományterületek
Neveléstudomány
Nyelvtudományok
Üzleti felsőoktatás

Eredmények

tanulmánykötet
A szaknyelv és a kommunikációs tárgyak oktatásába azonnal visszaforgatható eredmények.
A kutatáshoz kapcsolódó publikációk